• صفحه اصلی
  • /
  • اخبار
  • /
  • رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در بازدید از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ: حضوری پررنگ و قوی در بازارهای جهانی داشته باشید

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در بازدید از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ: حضوری پررنگ و قوی در بازارهای جهانی داشته باشید

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در بازدید از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ ابراز امیدواری کرد که با کمک نیروهای جوان، این گروه به سمت جهانی شدن در حرکت است.
به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه نائب رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ و معاونت مالی و اقتصادی گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ‌؛ صبح روز یکشنبه 30 مهر ماه از شرکت‌های ابیان دارو، ابیان فارمد، فاران فارمد، داروسازی فاران شیمی، سلامت پخش هستی، سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ، تجهیزات پزشکی ابان درمان بهبود و گسترش ارغنون دارو هستی بازدید به عمل آوردند.
رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ ضمن دیدار چهره به چهره با تمامی همکاران، به اهمیت سرمایه‌های انسانی در گروه صنعتی گلرنگ اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مهمترین افتخارات ما در گروه صنعتی گلرنگ بهره‌مند شدن از بهترین سرمایه‌های انسانی است که همواره هیچ سرمایه‌ای را بالاتر از آن ندانسته‌ایم و این امر مهم از تاکیدات ارزشمند پدر معنوی همه ما به یادگار مانده‌است که همواره می‌فرمودند: منابع اصلی هر سازمان سرمایه‌‌های انسانی آن می‌باشند.
مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در ادامه‌ی دیدار صمیمانه با همکاران به هفت بیت مجتبی کاشانی در خصوص بهره وری اشاره کرد و افزود: این هفت بیت بی نظیر هستند و در یکی از آنها آمده: «بهره بهتر ز تلاش و هنر و کار، با خرج كم و وقت كم و كوشش بسيار». در بیت دیگری هم شاعر می‌گوید: «وقت شناسي به سر كار و به هرجای، تا آن كه به موقع شوی از كار سبكبار». وقت شناسی یعنی وقتی پروژه‌ای را برای زمان مشخصی تعریف می کنید باید در همان زمان آماده شده باشد که ان‌شاءالله همه ما در گروه صنعتی گلرنگ اینگونه عمل می‌کنیم.
این بازدیدها با گفت‌و‌گوی صمیمی کارکنان و ثبت عکس یادگاری با رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و هیئت همراه پایان یافت.
 

عضویت در خبرنامه